lördag 26 januari 2013

9 årig flicka våldtagen när hon åkte pulka





Föreställ er nu att två små syskon, en flicka och en pojke, är ute på gården och åker pulka. Plötsligt kommer det en man, mitt i allt kul, och våldtar den 9åriga flickan mitt framför ögonen på hennes 5åriga lillebror. Från och med den dagen är flickan rädd för att sova ensam, rädd för att gå ut och hon drömmer hemska mardrömmar. Nä fy fan för sådana svin. Vilka men både flickan och pojken måste få. Det är fan inte okej.

Händelsen är riktig och visades i torsdagens avsnitt av Efterlyst. Jag förstår inte riktigt vad gärningsmannen ser hos en liten 9åring. Hade han verkligen inget bättre för sig än att ge sig på ett litet barn? Han är just nu på fri fot, vi har ingen aning om vem mannen är, han kan vara mitt ibland oss utan att vi märker något. Men han är långt ifrån ensam, det finns fler på fri fot som tänker och gör det han gör.

Jag blir så arg, ledsen och frustrerad på att veta att det finns sådana här vidriga människor. Ge fan i alla lekande barn! Ta inte ifrån barnen deras glada oskyldiga värld. Jag lider verkligen med dem…


1 kommentar:

  1. Åh nej så fruktansvärt! Stackars stackars barn som behöver vara med om sånt här! Man blir galen och vansinnigt förbannad när man hör sånt här! Vad är det för fel på människor???

    SvaraRadera